onsdag 23. januar 2013

Butikken er open

Eplabutikken min har vore stengt sidan før jul, men no har eg omsider tatt ei lita opptelling over ting eg hadde liggande og opna opp igjen med eit utval harepusar og masker. Eg kjem ikkje til å sy noko nytt no i første omgang sidan kroppen ikkje er så god venn med symaskina for tida. Men når det lir litt lenger ut på våren så håpar eg å komme i gang igjen!
Når det er sagt, så måtte eg berre sy litt i dag. Sonen i huset fyller tre år i morgon, og då klarar ikkje eg å la vere å lage eit ulldyr til han. Nokon som kjenner den der kjensla? Når du berre må ferdigstille eit prosjekt eller setje ein ny ide ut i livet? For meg er det i alle fall ein stor drivkraft, eg veit ikkje heilt kva som utløyser det (utanom ungane sine bursdagar, då!) men som oftest oppstår trangen litt i seinaste laget og prosjektet blir sjelden ferdig før i seinaste laget. For eitt år sidan var det reven som blei ferdig kvelden før, og i mai når dotter mi fylte fem rakk eg akkurat å få ferdig dokke til henne.

Her er materiala eg fann fram til å lage dette seinaste ulldyret til guten min, det er eit dyr han har vore veldig opptatt av den siste tida, kanskje nokon klarar å gjette kva det er ut  frå fargane? Som vanleg er det ymse ullgensrar frå loppemarknader og brukthandlar som er utgangspunktet. Hvis alt går etter planen kan eg vise fram bilder av det ferdige produktet om ein dag eller to.
 Og så må eg berre vise fram pakken som kom heilt overraskande i posten i går, frå Guro som har eplabutikken God som Grønn. Heilt ut av det blå sendte ho meg eit kjempefint stykke stoff ho hadde funne på brukthandelen, gjett om eg blei glad! Dette trur eg nok skal kunne blir ein finfin liten dress til eit eller anna ulldyr, tusen takk til Guro som kom med dagens oppmuntring til meg i går!
Ellers må eg nesten få lov til å reklamere litt for slekta. Søstra mi har lagar fantastisk gode økologiske hudpleieprodukt, Rein hudpleie, dei er til sals litt her og der og ho har også opna eplabutikk. No kjører ho i gang ein konkurranse der ein kan vinne eit valfritt produkt, alt du treng å gjøre er å like facebooksida samt legge igjen ein kommentar i bloggen hennar om det så er du med. Pr i dag brukar eg leppepomade både med og utan farge, ansiktsolje, lip gloss og ringblomstsalve frå henne og har ingen problem med å anbefale dei på det varmaste. No ønsker eg meg handsalve, kanskje eg må hive meg med i konkurransen eg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar