onsdag 7. april 2010

Ein gammel ullgenser får nytt liv igjen


No er det eit år sidan eg begynte for alvor å bruke gamle ullplagg til å lage nytt, og eg kan vel trygt seie at eg no har bygd meg opp eit bra lager med materialer etter ein del loppemarknader og brukthandelbesøk. Eg finn stadig nye bruksområder, her er noko eg sydde til minstemann i huset. Ein ulldress kan vere god og varm både i bilen eller i vogna, eller når han sit i bæresele på magen. Dette er ei stor genser som vart krympa i vaskemaskinen, den blei godt tova så dressen er ganske tjukk men likevel veldig god og mjuk. Eg brukte nederste del av erma til ermer på dressen, fiffig eller? Så måtte eg skøyte på litt nederst på beina sidan genseren ikkje var lang nok til å dekke heile lengda på dressen. Og rutemønsteret havna på baksida men eg bomma litt på mønsterrapporten... Har ikkje prøvd den så mykje endå sidan den fortsatt er litt stor, men snart håpar eg den kan bli flittig brukt.


Me brukar tøybleier på guten vår, og søstra også det første året hennar. Mange tenker vel at det er mykje pes med skylling og koking og slikt, men det treng ikkje vere slik. Tvert i mot er det overraskande lettvint! Det er eit vell av ulike løysingar der ute, det vanskelegaste med heile greia er egentlig å finne ut ka ein skal velje. Så langt brukar me ull som sperrelag, ullbukser som er behandla med lanolin held fuktigheita inne i bleia. Denne vesle ullbuksa er sydd av ein suprmjuk lammeullsgenser, eg har brukt ei favorittbukse me hadde frå før som mal og klipt og sydd på frihand. Den ser i allefall ok ut, no gjenstår det å sjå om den vil halde tett.

4 kommentarer:

  1. Flott dress og supert med gjenbruk!
    Jeg har brukt tøybleier med ullbukser på alle mine og det har fungert kjempebra, eneste aberet med det er at "butikklær" sjeldent er rommelige nok til slike bleiebarn så her gikk det mest i hjemmestrikkede klær også første tiden og deretter selebukser. Synes det er kjempeflott at du velger tøybleievarianten, det er mye bedre både for barnets hud, miljø og lommebok ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har også brukt tøybleier på mine. -Til de begynte i barnehagen og barnehagen sa nei. Veldig greit å bruke, men helt umulig å overtale andre til å prøve, synes jeg.

    SvarSlett
  3. For en super dress du har sydd!
    Har du laget mønsteret selv eller er det å få kjøpt noe sted?
    Kjempesmart å bruke den gamle ullgenseren slik du har gjort:)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt å høye om fleire tøybleiebrukarar!
    Marit: dressen er basert på eit mønster eller "form" som dei kallar det i boka "Børnetøj 0-3 år" av Hanne og Sophie Meedom, men er vel i grunnen klipt og sydd litt på frihand den også. Anbefaler for øvrig boka!

    SvarSlett