søndag 7. august 2011

Dyremasker

I går fekk eg ein ubendeleg trang til å lage ei maske - ei revemaske. Det berre måtte gjerast. I dag har eg laga ei bjørnemaske og finpussa litt på detaljane. No klarar eg ikkje sjå eit dyr utan å tenke maske. Kva blir det neste, skal tru? Kanskje er dette noko for eplabutikken min, men dei er rimeleg arbeidskrevande desse maskene og då blir jo prisen deretter. Kanskje eg legger ut eit par stykker etterkvart berre for å lodde interessa. 


Eg har vore flittig i sommar og laga masse nye ulldyr, mange av dei kem til å havne i eplabutikken etterkvart, andre blir spart til julemarknader og slikt. Eg har ikkje tal på kor mange kaniner eg har no. Nokre av dykk har kanskje sett det på facebooksida allereie men her er eit bilde frå ein liten photoshoot i skogen:

9 kommentarer:

  1. Knalltøffe masker - hva med å lage syveiledning du kan selge på epla..?

    Kaninbildet er utrolig tøft, og du skal se noen ganger for å oppdage at det ikke er levende kaniner. Fabelaktig flotte!

    SvarSlett
  2. Disse revemaskene dine var veldig flotte, har ikke sett noe lignende tidligere. Kan nok absolutt være selgbare disse, spesielt i maskeradetider.:)

    Og mange flotte kaniner har du laget! Ser ut som de koser seg bra på det grønne gresset.;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Kaninen er høyt elsket her i huset! EGENTLIG skulle det være til en barselgave til en oktoberbaby, men snart toåringen åpnet pakken og falt pladask, og den er stadig med på trilleturer og blir pusset tenner på på badet :)

    SvarSlett
  4. Veldig kule dyremasker! Særlig reven. Og fantastisk bilde av kaninene i skogen. Du er så flink til å få filtdyrene sine til å se naturlige ut, og skogsbakgrunnen fremhever det veldig godt :)

    SvarSlett
  5. Du er bare helt fantastisk med disse dyrene dine! Du er så proff! Nydelig det du lager :)

    SvarSlett
  6. Å, tusen takk for gode ord, alle saman!

    Lise: Syveiledning er slett ikkje dumt, den skal eg tenke litt på.

    SvarSlett
  7. Så fine kaniner! Fikk lyst på en jeg :D

    SvarSlett
  8. Kan jeg kjøpe oppskriften til kaninene?

    SvarSlett