lørdag 7. mars 2009

Gardinar frå Fretex

Gardinstativet på Fretex er ein ypperleg plass å finne billig stoff. Som regel kostar det mellom 20 og 50 kroner for eit gardinfag, og det er jo ofte fleire meter. Her er eit (noko blomstrete) utval av det eg har funne. Frå venstre:

3 gardinfag blomstrete, tynn bomull, bredde 140 cm, totalt ca 6 meter
Metervare bomull, 120 cm brei, ca 1 meter
Gardinfag bomull/lin, Åhlens, ca 2 meter

Dei to småblomstra skal eg blant anna bruke til bunting (kva heiter det på norsk?) som kan henge ute i hagen når me har ting å feire i heimen. Har ein del andre stoff som skal brukast til det også, så det blir riktig så fargerikt og fint.


Og her er det blomstrete så det held... Men når ein er så glad i blomar som meg så er det vanskeleg å la vere. Fine detaljar i desse botanikkinspirerte illustrasjonane, her er roser, peoner, tulipanar, rhododendron, nellikar og meir til. Eg kjøpte tre fag, godt over ni meter tilsaman. Gudane veit kva eg skal bruke det til utan at det tippar over og blir for mykje av det gode. Eg finn vel på noko, tenker eg.


Så over på det enkle; eg likte godt teksturen på denne gardina, litt vaffelstoffaktig. Kan bli ein fin bluse? Eller ein heil haug kjøkkenhanddukar? Har ca to meter av denne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar