mandag 18. mars 2013

Nød lærer naken kvinne å spinne

... eller å flette masker med kulepenntopp. Når du er på biltur og har glemt hjelpepinnen kan det hende du finn ein sånn om du rotar lenge nok rundt i veska. Funkar som berre det.





















Dette skal bli Rosamund's Cardigan, eg har ikkje strikka noko så stort til meg sjølv på mange, mange år og er rimelig spent på korleis resultatet blir. Det er ikkje fullt så mykje strikketid no som babyen er på utsida og ikkje inni, så det går litt tregt. Men før eller seinare skal eg bli ferdig. Det blir kanskje seinare heller enn før.

2 kommentarer:

  1. He he. Festlig. Jeg har også brukt sære ting til flettepinner. Forsøkte med en saltstang en gang også, men den knakk. Tannpirkere fungerer bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Lurt, det skal eg huske! Tenker nok at saltstenger ikkje held særlig lenge nei...

      Slett