torsdag 11. mars 2010

Loppemarknadstid igjen!

Loppesesongen er i gang igjen, og sist lørdag fekk eg endeleg prøve meg igjen. Med ammebarn i heimen måtte det planleggjast godt, bussrutene vart studert nøye for å finne ut korleis eg skulle komme meg kjappast mulig frå ein ende av byen til ein annan og tilbake så eg slapp å ha meg meg unge og vogn på skattejakt. Det gjekk på under tre timar og guten sov heile tida, så det kan seiast å vere vellukka! Det var ikkje den beste loppemarknaden eg har vore på, men eg kom jo heim med litt likevel. Her er eit utval:

Fine blåblomstra bomullsstoff, begge er dokkesengetøy og virkar ganske gamle men i god stand


Eit par broderte dukar, ein del flekkar på dei men dei kan klippast opp og brukast til andre ting


Eit putetrekk med klassiske retroblomar


Ein bunke lammeullsgensrar som skal bli mjuke dyr


Ein knallraud rund duk


Dette som eg trudde var ein slik sak som ein kan nøste opp garn med, men eg innser no at det kanskje er for å lage slike vevspoler. Nokon som veit?

2 kommentarer:

  1. Ja, det er en spolemaskin til vev.
    Du klipper en firkant av gråpapir, runder av kantene og strammer enden av papiret på spissen av spolen mens du sveiver forsiktig. Tråden legges inni gråpapiret slik at den blir låst inni mens du snurrer. Så kan du spole opp tråd.
    Kanskje den kan brukes til vanlig garn også?

    SvarSlett
  2. Hmm, du har jo en blogg til jo :)
    Mye flott du har sydd!
    Tøydyrboka til Karin Neuschütz sydde jeg litt fra da ungene var små, men dessverre er ikke sykunnskapene mine noe særlig å skryte av, jeg foretrekker strikking.
    Loppemarkedstid igjen allerede nå?!?! Det er ihvertfall et sikkert vårtegn selv om snøen ligger tjukk ute

    SvarSlett