torsdag 25. mars 2010

Knappar for dagen

Eg likar knappar. Eg elskar dei faktisk. Andre her i huset vil seie at det grensar til sjukelig, men eg veit om fleire andre som også kan sitte og telle knappar ein regnversdag og vere såre fornøyd med det. Dattera mi på snart tre år tegnar til å bli ein slik, det varmar eit morshjerte. For ikkje så lenge sidan kom eg over ei korg full på ei av favorittbruktsjappene, og eg tilbrakte ein lykkeleg halvtime med å sortere meg gjennom dei mens minsten sov i vogna. Kom ut med kanskje 100 stk av dei finaste til 35 kroner, og følte meg direkte oppløfta! Mange av dei var av glas, både klart og farga, det kan kanskje tyde på at dei er gamle? Eg veit i grunnen veldig lite om datering av knappar, det er visst tid for å drive litt online research.
Klare glasknappar - legg merke til "vaffelhjerta" på den største! Dei fem mellomstore har også hjerter på seg, kjempefine.
Svarte glasknappar i ulike variantar

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Jeg liker veldig godt tingene du lager, og har deg som favoritt på epla:) Ha en super kveld videre!

    SvarSlett
  2. Det der må jeg kalle et knappe-kupp!! Vaffelknapp var jo morsomt. Har ikke tenkt på det med gamle knapper, blir spennede å se hva du finner ut av :)

    Har fått knappesamlinga til mamma, ikke spesiellt stor, men moro da jeg husker vi lekte med dem som små. Var forresten ute og kjøpte knapper i dag, men det var av meir moderne type med marihøner på :)

    SvarSlett
  3. Fantastiske knapper! Jeg tror aldri jeg har sett knapper av glass. Tror jeg hadde fått hjertebank om jeg hadde kommet over noe så fint!

    SvarSlett
  4. Nydelige knapper :)
    Jeg har også et snev av knappedilla, og mange av dem har jeg faktisk ikke "råd" til å bruke, ikke fordi de er så verdifulle men jeg finner aldri et plagg som fortjener dem nok til at jeg vil bruke dem opp ;) Sært, jada, men til å leve med :))
    Ha en super fredag!

    SvarSlett
  5. Veit akkurat kva du meiner, Røsslyng!
    Jepp, fine knappar Unni. Og fleire er det, kanskje eg skal vise fram nokre til etterkvart.
    Mari: eg og lekte mykje med mamma sine knappar, det er nok der galskapen stammar frå.

    SvarSlett